Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Consideratii asupra limbajului prescolarului

Limbajul, ca formă fundamentală de comunicare, joacă un rol decisiv în umanizarea individului, apariţia şi dezvoltarea sa la o anumită vârstă constituind o cotitură remarcabilă pentru „puiul de...

Propus de: nicole29 | 24.11.2007 19:35

0 comentarii

Descărcaţi
doc 54KB

Prevenirea şi înlăturarea tulburărilor de limbaj

Prevenirea şi înlăturarea tulburărilor de limbaj constituie o problemă complexă a cărei rezolvare trebuie să intereseze pe specialişti deopotrivă, ca şi pe toate persoanele care contribuie la...

Propus de: nicole29 | 24.11.2007 19:09

0 comentarii

Descărcaţi
doc 43KB

Principii ale unei activităţi de învăţare eficientă

Pentru ca o activitate didactică să fie motivantă, cadrul didactic trebuie să ofere elevilor cel puţin o provocare pentru a le capta interesul.

Propus de: nicole29 | 08.08.2007 09:36

0 comentarii

Descărcaţi
doc 39KB

Stimularea motivaţiei învăţării şcolare

Stimularea motivaţiei elevului este o artă care ţine de măiestria şi harul didactic al educatorilor,al acelora care, după cum spunea Comenius au ,,cea mai minunată îndeletnicire din lume”.

Propus de: nicole29 | 08.08.2007 09:29

1 comentariu

Descărcaţi
doc 51KB

Azi: 4 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

64 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN