Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Aspecte teoretico-praxiologice în evaluarea şi intervenţia psihoeducaţională Expirat

Interesul stârnit de ediţiile precedente ale simpozionului nostru şi feed-back-ul primit din partea participanţilor, ne-au determinat să ne străduim să venim în întâmpinarea nevoilor celor care...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: LaviniaBalaci | 02.02.2014 22:01 | 710 vizualizări

Aspecte teoretico - praxiologice în evaluarea și intervenția psihoeducațională Expirat

Avem plăcerea să vă anunțăm organizarea
SIMPOZIONULUI NAȚIONAL CU PARTICIPARE INTERNAȚIONALĂ
ASPECTE TEORETICO-PRAXIOLOGICE ÎN EVALUAREA ȘI INTERVENȚIA PSIHOEDUCAȚIONALĂ
ediția II
ARAD
7...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: LaviniaBalaci | 01.05.2013 08:58 | 1612 vizualizări

ASPECTE TEORETICO-PRAXIOLOGICE IN CORECTAREA SI STIMULAREA LIMBAJULUI LA COPIII CU CERINTE EDUCATIVE SPECIALE Expirat

În 9 martie 2012 Centrul Scolar pentru Educatie Incluziva Arad şi Asociaţia Umanitară Alianţa pentru Copii Arad în colaborare cu I.S.J. Arad, C.C.D. Arad, C.J.R.A.E. Arad organizează simpozionul...

Propus de: LaviniaBalaci | 02.02.2012 19:56 | 1749 vizualizări

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN