Şcoala cu
bune practici

68 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Concurs național, cu participare internațională Expirat

Concursul este cuprins în CAEN, Domeniul A8, poziția 26.
Proiectul se va desfăşura sub forma unui concurs de cercetare documentară, adresat unui nr. de 360 elevi şi 82 de profesori....

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: mbarcuteanu | 03.04.2015 19:38 | 937 vizualizări

CONCURS NAŢIONAL ON-LINE DE PROIECTE DE CERCETARE Expirat

Concurs naţional de proiecte de cercetare, înscris în Calendarul Activităţilor Educative Naţionale 2013, Secţiunea A8, Domeniul Culturi şi Civilizaţii, Poziţia 15.

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: mbarcuteanu | 31.03.2013 10:05 | 1263 vizualizări

INCURSIUNI PRINTRE VALORILE ROMÂNEŞTI – concurs de proiecte de cercetare înscris în Calendarul Activităţilor Educative Regionale şi Interjudeţene 2012, poziţia 679 Expirat

Proiectul intitulat „Incursiuni printre valorile româneşti” se desfăşoară sub forma unui concurs de proiecte de cercetare documentară, realizate de către elevi, care vizează descoperirea...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: mbarcuteanu | 21.04.2012 09:12 | 1267 vizualizări

Azi: 3 evenimente

«SEPTEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

70 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN