Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

„Educația prin mișcare pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor” -Simpozion interjudețean Expirat

Acțiunea organizată de Grădinița ”Floare albastră” Craiova, se va desfășura în data de 23.05.2014 și se adresează tuturor cadrelor didactice din învățământul preuniversitar. Este avizată de Casa...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: oligr40 | 07.05.2014 00:52 | 768 vizualizări

Simpozion National "Împreună pentru o lume fără discriminare" Expirat

Simpozionului Naţional "Împreună pentru o lume fără discriminare",afalt la a II-a ediţie se va desfăşura în data de 23 noiembrie 2012. Acţiunea are avizul Casei Corpului Didactic Dolj şi se află...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: oligr40 | 12.11.2012 12:28 | 1734 vizualizări

Simpozion interjudeţean "Împreună pentru o lume fără discriminare" Expirat

Grădiniţa nr 40 Craiova, jud. Dolj, organizează în data de 13.11.2010 simpozion/concurs interjudeţean "Împreună pentru o lume fără discriminare"; grup ţintă : cadre didactice din învăţământul...

Învăţământ preşcolar | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: oligr40 | 05.11.2010 13:05 | 1171 vizualizări

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN