Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

CONCURS NAŢIONAL CU PARTICIPARE INTERNAŢIONALĂ ”EXTEMPORAL Şi LA DIRIGENŢIE” Expirat

Vorbind despre formarea ca cetăţeni a elevilor, un loc important îl ocupă ora de dirigenţie care, în formatul actual nu reuşeşte în totalitate să îşi îndeplinească rolul educativ.
Tema...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: lusima | 16.01.2017 20:00 | 1024 vizualizări

CONCURS NAŢIONAL CU PARTICIPARE INTERNAŢIONALĂ „EXTEMPORAL ȘI LA DIRIGENȚIE” Expirat

Concursul Naţional cu participare internaţională ”Extemporal şi la dirigenţie”, înscris în CAER 2016, poziţia 326 şi propus pentru CAEN 2017, are tematică diferită în fiecare an.
Tematica din...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: lusima | 02.01.2017 01:14 | 2052 vizualizări

SIMPOZION - CONCURS INTERNATIONAL în cadrul Proiectului Interjudețean ”Extemporal si la dirigenție” Expirat

În societatea noastră şcolii îi revine tot mai mult rolul de a educa tânăra generaţie. Evident, învăţământul are misiunea de a-i forma pe copii sub aspect psiho-intelectual, fizic şi socioafectiv,...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: lusima | 19.12.2015 08:45 | 2220 vizualizări

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN