Pregătirea pentru activitatea şcolară prin activităţile comune din grădiniţă
educarea limbajului şi activităţile matematice ocupă ponderea cea mai mare în cadrul activităţilor comune
Propus de: nedamariadiana | 04.01.2008 23:32
Sistemul de activităţi specifice învăţământului preşcolar
În grădiniţa de copii, procesul instructiv-educativ îmbracă mai multe forme: jocul, activitatea comună, munca.
Propus de: nedamariadiana | 04.01.2008 23:22
OBIECTIVELE ACTIVITĂŢILOR PLASTICE DIN GRĂDINIŢĂ
La vârsta preşcolară desenul, pictura sau modelajul constituie un cadru propice pentru antrenarea virtuţilor creaţiei;
Propus de: nedamariadiana | 10.11.2007 15:40
Importanţa activităţilor plastice în grădiniţă
Rolul activităţilor plastice este important, în mod deosebit, în dezvoltarea imaginaţiei creatoare şi a gândirii. Produsele activităţilor plastice fiind rodul creativităţii preşcolarilor,...
Propus de: nedamariadiana | 10.11.2007 15:37
Gama definirii creativităţii se întinde de la înţelegerea creativităţii ca o atitudine, până la identificarea acesteia cu o producţie creatoare de înalt nivel, cu realizări neobişnuite în diverse...
Propus de: nedamariadiana | 03.11.2007 18:26
Rolul educatoarei în formarea creativităţii la preşcolari
Educarea creativităţii la preşcolari este posibilă şi absolut necesară. Unele sarcini didactice ale activităţilor, pe care le-am utilizat la grupa mijlocie,au dovedit acest lucru.
Propus de: nedamariadiana | 03.11.2007 18:20
Particularităţile psihologice ale preşcolarilor
Preşcolaritatea aduce schimbări importante în viaţa copilului, atât în planul dezvoltării somatice, cât şi a celei psihice, dar şi în ceea ce priveşte planul raţional. Jocul rămâne activitatea...
Propus de: nedamariadiana | 03.11.2007 18:09
MODALITĂŢI DE EDUCARE A SENTIMENTELOR DE DRAGOSTE FAŢĂ DE TRADIŢIILE POPULARE LOCALE
Obiceiurile şi datinile străbune olteneşti, rod al unui îndelungat efort de cunoaştere, reprezintă un tezaur inestimabil de înţelepciune ale cărui valori şi sensuri nu se sting niciodată.
Propus de: nedamariadiana | 01.11.2007 19:20
Continuitatea grădiniţă-şcoală, de la grupa pregătitoare la clasa I
pregătirea copilului preşcolar pentru activitatea şcolară constituie un scop fundamental al procesului instructiv educativ din grădiniţă şi totodată criteriul esenţial al eficienţei învăţământului...
Propus de: nedamariadiana | 21.10.2007 20:13
Pagina 1 din 1