Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

ERASMUS+, oportunitate de formare continuă pentru personalul implicat în educaţie- „ENJOY SCIENCES & MATHS!” Prof. Înv. Preşc. Stoica Aniela Grădiniţa LEARN & PLAY, Sibiu

În perioada 15-20 noiembrie 2014, Grădinița Learn & Play, Sibiu mi-a oferit şansa de a participa la cursul internaţional de formare „ENJOY SCIENCES & MATHS!”, desfăşurat în Riga, Letonia, prin...

Propus de: ani23 | 18.01.2015 17:38

0 comentarii

Descărcaţi
doc 3MB

0 note

Plan de diseminare Privind activitatea de formare continuă desfăşurată în Riga, Letonia ERASMUS+- STOICA ANIELA

Plan de diseminare privind mobilitatea ERASMUS+ in Letonia, Riga
Gradinita Learn & Play, Sibiu

Propus de: ani23 | 18.01.2015 17:27

0 comentarii

Descărcaţi
doc 76KB

0 note

Articol diseminare Istanbul 1-7 iulie 2013

Comenius

Propus de: ani23 | 30.08.2013 10:42

0 comentarii

Descărcaţi
doc 44KB

0 note

PLAN DE DISEMINARE COMENIUS ISTANBUL 1-7 IULIE 2013

Include activităţile de diseminare şi exploatare a cunoştinţelor dobândite în stagiu prevăzute în formularul de candidatură şi orice alte activităţi organizate în acest sens.

Propus de: ani23 | 30.07.2013 17:14

0 comentarii

Descărcaţi
doc 67KB

0 note

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

53 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN