Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
4 descărcări

Adăugat la:
02.08.2024

Substantivul și adjectivul- schemă recapitulativă sugestivă

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

paraschiv_l

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
5 descărcări

Adăugat la:
02.08.2024

Verbul- schemă recapitulativă amuzantă

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Diverse - Clasa a 3-a; Clasa a 4-a;

paraschiv_l

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2 descărcări

Adăugat la:
02.08.2024

Părțile de vorbire - exerciții recapitulative

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

paraschiv_l

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2 descărcări

Adăugat la:
02.08.2024

Părțile de vorbire (consolidare)

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

paraschiv_l

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
0 descărcări

Adăugat la:
02.08.2024

Exerciții- verbul

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Fişe de lucru - Clasa a 4-a;

paraschiv_l

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 16 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

14 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN