Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
24 descărcări

Adăugat la:
07.06.2022

Test_BD_foxpro_12

Învăţământ liceal - Informatică - Teste - Clasa a 12-a;

aniod2012 | Liceul Tehnologic "Al. Ioan Cuza" Slobozia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
13 descărcări

Adăugat la:
07.06.2022

Test_functii_foxpro_12

Învăţământ liceal - Informatică - Teste - Clasa a 12-a;

aniod2012 | Liceul Tehnologic "Al. Ioan Cuza" Slobozia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
48 descărcări

Adăugat la:
07.06.2022

Test cat timp_9

Învăţământ liceal - Informatică - Teste - Clasa a 9-a;

aniod2012 | Liceul Tehnologic "Al. Ioan Cuza" Slobozia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
9 descărcări

Adăugat la:
01.06.2022

Test Functii clasa a XI-a

Învăţământ liceal - Informatică - Teste - Clasa a 11-a;

aniod2012 | Liceul Tehnologic "Al. Ioan Cuza" Slobozia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
60 descărcări

Adăugat la:
31.05.2022

HTML -test grila

Învăţământ liceal - Informatică - Teste - Clasa a 11-a;

aniod2012 | Liceul Tehnologic "Al. Ioan Cuza" Slobozia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

57 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN