Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
894 descărcări

Adăugat la:
09.05.2020

Planificare educație socială, clasa a V-a ,2019-2020

Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Planificări - Clasa a 5-a;

alinarion04 | Scoala Gimnaziala "Mihai Voda" Mihai Viteazu

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
947 descărcări

Adăugat la:
09.05.2020

Planificare educație socială, clasa a Vi-a , 2019-2020

Învăţământ gimnazial - Cultura civica - Planificări - Clasa a 6-a;

alinarion04 | Scoala Gimnaziala "Mihai Voda" Mihai Viteazu

4 au spus Mulţumesc.   1 comentariu

Descărcaţi
0 review-uri
1225 descărcări

Adăugat la:
05.10.2019

Planificare educație muzicală, clasa a VII-a ,2019-2020

Învăţământ gimnazial - Alte discipline - Planificări - Clasa a 7-a;

alinarion04 | Scoala Gimnaziala "Mihai Voda" Mihai Viteazu

5 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
2033 descărcări

Adăugat la:
04.10.2018

Planificare si proiectarea pe unitati de invatare educatie muzicala clasa a V-a

Învăţământ gimnazial - Educatie muzicală - Planificări - Clasa a 5-a;

alinarion04 | Scoala Gimnaziala "Mihai Voda" Mihai Viteazu

4 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

0 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN