Şcoala cu
bune practici

56 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
195 descărcări

Adăugat la:
17.03.2017

,,Gânduri printre rânduri”

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

xvteee | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
475 descărcări

Adăugat la:
17.03.2017

PARTENERIAT EDUCAŢIONAL GRĂDINIŢĂ - FAMILIE

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

xvteee | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
519 descărcări

Adăugat la:
14.03.2017

Jocuri pentru partea fundamentală în activitatea de educație fizică

Învăţământ preşcolar - Domeniul Psihomotric (DPM) - Diverse - Grupa mică; Grupa mare;

xvteee | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
324 descărcări

Adăugat la:
16.03.2016

,,Ce mi-ai adus?"

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Diverse - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare; Grupa pregătitoare;

xvteee | Gradinita cu program prelungit Nr.11 Pitesti

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

35 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN