Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
51 descărcări

Adăugat la:
15.07.2022

SCHITA DE LECTIE- IOSIF, MODEL DE IERATRE

Învăţământ gimnazial - Religie - Lecţii - Clasa a 5-a;

danielagabriela2006

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
38 descărcări

Adăugat la:
06.07.2022
Descărcaţi
1 review
65 descărcări

Adăugat la:
04.07.2022

PREZENATRE POWER-POINT, MARI SARBATORI CRESTINE

Învăţământ primar - Religie - Lecţii - Clasa a 3-a;

danielagabriela2006

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
1 review
418 descărcări

Adăugat la:
04.07.2022

PROIECT DE LECTIE- CU HRISTOS ÎN SĂPTĂMÂNA PATIMILOR

Învăţământ primar - Religie - Lecţii - Clasa a 4-a;

danielagabriela2006

1 a spus Mulţumesc.   1 comentariu

Descărcaţi
1 review
162 descărcări

Adăugat la:
04.07.2022

PROIECT DE LECTIE- INTRAREA DOMNULUI IN IERUSALIM (FLORIILE)

Învăţământ primar - Religie - Lecţii - Clasa a 4-a;

danielagabriela2006

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
280 descărcări

Adăugat la:
04.07.2022

Proiect didactic Religie ,, Învierea Domnului,, clasa a 3 a

Învăţământ primar - Religie - Lecţii - Clasa a 3-a;

danielagabriela2006

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

3 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN