Şcoala cu
bune practici

56 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Descărcaţi
0 review-uri
3753 descărcări

Adăugat la:
19.06.2018

RAPORT DE EVALUARE FINALĂ PENTRU ANUL ȘCOLAR 2017-2018

Învăţământ preşcolar - Alte discipline - Lecţii - Grupa mică; Grupa mijlocie; Grupa mare;

Merena | Gradinita cu program prelungit Lumea Copilariei

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
395 descărcări

Adăugat la:
08.02.2016

PROIECT DE ACTIVITATE integrata-Marul

Învăţământ preşcolar - Domeniul Ştiinţă (DŞ) - Lecţii - Grupa mijlocie;

Merena | Gradinita cu program prelungit Lumea Copilariei

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
578 descărcări

Adăugat la:
08.02.2016

PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATA CALATORIE IN LUMEA POVESTILOR

Învăţământ preşcolar - Domeniul Limbă şi comunicare (DLC) - Lecţii - Grupa mare;

Merena | Gradinita cu program prelungit Lumea Copilariei

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Descărcaţi
0 review-uri
774 descărcări

Adăugat la:
08.02.2016

PROIECT DE ACTIVITATE INTEGRATA „TOAMNA, ZÂNA DIN POVEȘTI”

Învăţământ preşcolar - Domeniul Psihomotric (DPM) - Lecţii - Grupa mare;

Merena | Gradinita cu program prelungit Lumea Copilariei

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

35 voturi | 1 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN