Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

 

1790 vizualizări


Adăugat la:
15.02.2021

Cheile - Tudor Arghezi

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Multimedia - Clasa a 2-a;

ank100 | Şcoala Gimnazială "Miron Cristea" Topliţa

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

 

946 vizualizări


Adăugat la:
15.02.2021

Numerele 0-31 joc

Învăţământ primar - Matematica - Multimedia - Clasa 1;

ank100 | Şcoala Gimnazială "Miron Cristea" Topliţa

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

 

741 vizualizări


Adăugat la:
15.02.2021

Scrierea cu â și î joc

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Multimedia - Clasa 1; Clasa a 2-a;

ank100 | Şcoala Gimnazială "Miron Cristea" Topliţa

3 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

 

681 vizualizări


Adăugat la:
15.02.2021

Dezvoltarea vocabularului un/o

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Multimedia - Clasa 1;

ank100 | Şcoala Gimnazială "Miron Cristea" Topliţa

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

 

905 vizualizări


Adăugat la:
15.02.2021

Grupurile de litere ce, ci, ge, gi - joc

Învăţământ primar - Limba şi literatura română - Multimedia - Clasa 1;

ank100 | Şcoala Gimnazială "Miron Cristea" Topliţa

1 a spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN