Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Vizualizaţi
0 review-uri
330 descărcări

Adăugat la:
23.02.2016

Proiect regional "Un mediu curat, esența supraviețuirii și progresului"

Învăţământ gimnazial - Educatie tehnologica - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

cadar_emilia

0 au spus Mulţumesc.   3 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
1783 descărcări

Adăugat la:
21.03.2011

Proiect educaţional UN MEDIU CURAT, ESENŢA SUPRAVIEŢUIRII ŞI PROGRESULUI"

Învăţământ gimnazial - Consiliere si orientare - Proiecte educaţionale - Clasa a 5-a; Clasa a 6-a; Clasa a 7-a; Clasa a 8-a;

cadar_emilia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
223 descărcări

Adăugat la:
17.07.2008

Studiul comparativ a utilitarelor Maple şi Sage cu aplicaţii în metode grafice

Învăţământ liceal - Informatică - Proiecte educaţionale - Clasa a 12-a;

cadar_emilia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Vizualizaţi
0 review-uri
142 descărcări

Adăugat la:
17.07.2008

Studiul comparativ a utilitarelor Maple şi Sage cu aplicaţii în metode grafice

Învăţământ liceal - Informatică - Proiecte educaţionale - Clasa a 12-a;

cadar_emilia

0 au spus Mulţumesc.   0 comentarii

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN