Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Cum public un articol?

Revista electronică Didactic.ro, ISSN 1844-4679 Septembrie 2009

Articolele Cancelariei Naţionale

Proiectul codului educaţiei

Analiză şi discuţie privind materialul elaborat de specialişti ai Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Inovării.

Congresul cadrelor didactice

În 27-30 august 2009, în Bucureşti, s-a desfăşurat sub patronajul MECI un Congres al Cadrelor Didactice din România care are ca principal scop dezbaterea proiectelor legislative din domeniul educaţiei. Urmăriţi acest eveniment şi la http://forum.didactic.ro/viewtopic.php?t=14044

Proiectul "e-VACANTA!"

Competiţia “e-VACANŢĂ!” – aflată la ediţia a IV-a – are ca scop consolidarea practicilor pozitive ale ediţiilor anterioare şi dezvoltarea de activităţi complementare, definite de utilizarea creativă a computerului, comunicare şi dezvoltarea de comunităţi de practică pedagogică modernă.

Consilierea unui elev pentru opţiunea şcolară. Câteva consideraţii privind opţiunea şcolară a absolvenţilor de gimnaziu. Profesor Cobelea Ioan, Şcoala de Arte şi Meserii „George Vâlsan” Amara, jud Ialomiţa

Opţiunea şcolară constituie o problemă de stringentă actualitate a familiei şi a şcolii în acelaşi timp. Îndeplinirea sarcinilor ce revin fiecărei părţi impune organizarea de activităţi în aşa fel încât să crească nivelul de interes al copilului ajuns în acest stadiu de dezvoltare.

Ora de dirigenţie, model şi experienţă de viaţă, Prof. Ecaterina Sovejanu, Colegiul Tehnic „Gheorghe Asachi” Oneşti, jud. Bacău

Societatea în care omul îşi desfãsoarã activitatea îi oferã, sau mai bine zis, trebuie să-i ofere atât cadrul propice de manifestare a personalitãţii cât şi aprecierea muncii pe care o face, bineînţeles, într-un scop benefic. Prin educaţie se doreşte dezvoltarea conştientă a potenţialului biopsihic al omului şi formarea unui tip de personalitate solicitat de condiţiile prezente şi de perspectiva societăţii.

Provocarea de a preda limba franceză, Cristian Marius Dima, Profesor de Limbi straine (Engleză-Franceză), Seminarul Teologic Liceal “Chesarie Episcopul” Buzău

Într-un an frământat de exerciţii de profesionalism, executate prin artificii electorale şi bâjbâieli cronice, în toate planurile vieţii publice din spaţiul euro-mioritic, Cenuşăreasa priorităţilor naţionale, învăţământul românesc, suferă transformări după transformări amputări imorale, statism nejustificat, inerţie funciară şi, nu în ultimul rând, regres în dezvoltarea aptitudinilor care să-i ajute pe absolvenţi să devină cetăţenii europeni scontaţi şi de asemenea, competitori reali pe piaţa internaţională a muncii.

Spunem STOP poluării, Institutor: Groşanu Maria Janina, Şcoala Primară Şomaneşti, com. Teleşti, jud. Gorj

Sunt învăţătoare şi anul şcolar care tocmai s-a încheiat am predat la clasele a II-a şi a IV-a, clase simultane. Nu avem oră de dirigenţie, dar la ora de educaţie pentru sănătate subiectele abordate sunt diverse, cuprinzând o tematică variată.

Comentarii (2)

0 0

07.09.2009 19:10 nechita

Un articol minutios cu un registru variat care mi-a facut mare placere sa il lecturez! salut cu placere oportunitatile oferite de anpcdefp.ro pentru toti profesorii care doresc sa perfectioneze in strainatate din fonduri europene. Pe langa schimbul cultural obtii noi prieteni, noi perspective, noi sanse. Felicitari!

0 0

05.10.2009 14:12 d3nita

Nu va suparati daca voi fi un pic off topic. Am vazut aparand pe site articole cum ar fi o planificare pt clasa a noua S.A.M, cand se stie ca Scoli de arte si meserii nu mai exista, de anul acesta incepand. Exista licee tehnologice.Un pic de atentie nu strica.

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN