Articolele Cancelariei Naţionale
Oare ce au în comun, cum se leagă aceste noţiuni?
In cazul primelor două, răspunsul este simplu: cursul Intel@Teach porneşte cu întrebarea-cheie : “Cum poate fi utilizată tehnologia cel mai eficient pentru a sprijini si evalua performanţele elevilor?” Cursul oferă într-adevăr un model de îmbinare a metodei proiectului (metodă cunoscută ca o forma de organizare alternativă, participativ-activă a procesului de predare-învăţare) şi a mijloacelor TIC.
De curând am participat la stagiul de formare continuă cu titlul “Action methods improving motivation and quality in the learning situations” prin Programul Sectorial Comenius - Mobilităţi Individuale. Cursul a fost organizat de European Bridges Consulting în colaborare cu Kokkola University Consortium Chydenius Finlanda, s-a desfăşurat în oraşul Kalajoki din Finlanda şi a reunit 30 cadre didactice din 13 ţări.
Tehnici Freinet în şcoala tradiţională, prof. înv. primar Bălan Ovidiu, Gr. Şc. „Petru Rareş” Bacău
Fiecare dintre noi am asistat în secolul XXI, mai mult ca oricând la o punere „sub lupă’’ a sistemului educaţional determinat atât de noile schimbări ale societăţii cât şi de impregnarea valorilor aduse din vestul Europei. În ceea ce priveşte sistemul educaţional, această tendinţă s-a concretizat prin introducerea alternativelor educaţionale, cele mai multe având la bază iniţiative private. Una din alternative, propusă sistemului tradiţional este Pedagogia Freinet.
Autism…un cuvânt care ne dă adesea fiori, ţinând cont că evocă o tulburare gravă şi incurabilă. Autismul – una dintre „enigmele” care de ceva timp au devenit fie marea provocare, fie marea necunoscută, dar în acelaşi timp şi o mare problemă a numeroşi părinţi, educatori sau chiar a unor specialişti în domeniul serviciilor psihopedagogice.
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.