Şcoala cu
bune practici

52 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

SIMPOZIONUL INTERNAȚIONAL AL ARTELOR VIZUALE - ARTELE – RECICLĂRI, TERAPII, EDUCAȚII” 2011- EDIȚIA I- Expirat

Organizat de:
Uniunea Artiștilor Plastici România – Filiala Iaşi, Inspectoratul Școlar Județean Iași, Liceul Teoretic ”Dimitrie Cantemir” Iași, Școala ”Titu Maiorescu” Iași, Colegiul Național...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: carmenutza_sir | 12.03.2011 20:07 | 1141 vizualizări

Concurs Național "Copiii de ziua lor"- 1 iunie 2010 - Editia a II - a - Expirat

Inspectoratul Școlar Județean Iași, Casa Corpului Didactic Iași, Uniunea Artiștilor Plastici Iași, Școala "Nicolae Iorga" Iași, Liceul de informatică...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: carmenutza_sir | 09.05.2010 16:25 | 1649 vizualizări

SIMPOZION INTERNAŢIONAL “ARTA ŞI TRADIŢIA ÎN EUROPA” - 20 FEBRUARIE 2010 - EDIŢIA I - Expirat

Promovarea artei şi a tradiţiei, ca agent catalizator în configurarea valorilor diversităţii culturale a ţărilor Europei, reprezintă o modalitate de abordare amplă a identităţii pan-europene şi o...

Interes general | Toate disciplinele | Evenimente

Propus de: carmenutza_sir | 09.12.2009 21:24 | 2606 vizualizări

Azi: 16 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

1 vot | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN