Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

PARTENERIATUL FAMILIE ŞCOALĂ ÎN REUŞITA EDUCAŢIEI INCLUZIVE

Având în vedere perspectiva învăţământului de tip incluziv, părinţii au dreptul să-şi exprime propria viziune asupra modului de funcţionare a şcolii şi să participe concret la influenţarea actului...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 05.01.2019 09:29 | 1940 vizualizări

0 comentarii


Educaţia interculturală-un pas înainte pentru școală și societate

Educaţia interculturală presupune promovarea unor politici şcolare care să permită egalizarea şanselor în educaţie şi a unor strategii de valorificare a diferenţelor culturale pentru a le...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 09.01.2019 15:08 | 2513 vizualizări

0 comentarii


AVANTAJELE UTILIZĂRII METODEI ÎNVĂȚĂRII BAZATE PE PROIECTE

Pentru mulţi elevi, învățarea pe bază de proiecte prezinta numeroase avantaje,fiind unul foarte atractiv ,deoarece derivă din autenticitatea experienţelor.

Învăţământ liceal | Biologie

Propus de: dinamovista | 08.11.2018 05:03 | 4146 vizualizări

0 comentarii


UTILIZAREA METODEI ÎNVĂȚĂRII BAZATE PE PROIECTE LA DISCIPLINA BIOLOGIE

Educaţia pentru o dezvoltare durabilă presupune şi un set de acţiuni ce vizează structurarea unei culturi ecologice a omului contemporan.

Învăţământ liceal | Biologie

Propus de: dinamovista | 03.10.2018 10:43 | 1595 vizualizări

0 comentarii


Metoda învăţării bazate pe proiecte

Metoda învăţării bazate pe proiecte nu
reprezintă o idee revoluționară,de noutate în domeniul
educației din școlile românești.Project method reprezenta un mod
mai cuprinzător de organizare a...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 22.07.2018 06:52 | 1716 vizualizări

0 comentarii


Modalităţi de creştere a calităţii procesului instructiv-educativ la disciplinele opţionale

Introducerea în planul cadru a disciplinelor opţionale contribuie într-o foarte mare măsură la realizarea unuia din obiectivele reformei învăţământului românesc şi anume:descentralizarea curriculară.

Învăţământ liceal | Discipline opţionale

Propus de: dinamovista | 08.06.2018 00:06 | 4892 vizualizări

0 comentarii


Managementul relaţiei profesor –elev în gestionarea situaţiilor de criză

Un management eficient se fundamentează pe negocierea sistemului de reguli care funcţionează în clasă. Dacă elevul este subiect pasiv în şcoală, nu i se va putea cere să manifeste ulterior...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 07.05.2018 22:25 | 3712 vizualizări

1 comentariu


Alimentația și stresul

Nutriționiștii au emis ipoteza conform căreia există o relatie bunivocă între stres și alimentație.Pe de o parte mâncăm atunci când suntem stresați ,iar pe de altă parte, foamea ne provoacă un...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 06.03.2018 07:30 | 584 vizualizări

0 comentarii


Iluminatul public-posibilă sursă de poluare

De la primele semne ale amurgului și până la ivirea zorilor, sursele de lumină artificială(panourile publicitare,birourile iluminate,sursele de lumina de pe străzi)iau locul soarelui din cele mai...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: dinamovista | 01.03.2018 16:14 | 565 vizualizări

0 comentarii


Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN