Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Factori perturbatori şi riscuri în evaluare

Obiectivitatea şi validitatea notării şi aprecierii pot fi alterate de anumite surse generatoare de erori în actul evaluativ.

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: gabriela75 | 03.07.2020 12:15 | 1936 vizualizări

0 comentarii


doc 60KB

Copiii cu probleme familiale - o prioritate în activitatea cadrului didactic

În activitatea noastră, ne confruntăm tot mai des cu probleme legate de comportamentul copiilor cu probleme în familie, copii traumatizaţi afectiv şi emoţional.

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: gabriela75 | 20.05.2018 00:05 | 1213 vizualizări

0 comentarii


doc 50KB

Metode şi tehnici de integrare a copiilor cu cerinţe educative speciale în învăţământul de masă

Educaţia integrată va permite copiilor cu CES să trăiască
alături de ceilalţi copii, să desfăşoare activităţi comune,
dobândind abilităţi în vederea adaptării, integrării şi
devenirii lor ca şi...

Interes general | Toate disciplinele

Propus de: gabriela75 | 07.05.2018 22:25 | 15463 vizualizări

0 comentarii


Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

7 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN