Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect multilateral Leonardo da Vinci /Transfer de inovatie 2007-2009 “i-learn”

1.Cursuri în sistem e-learning vizând crearea unui Centru Trans-European Online de Artă Creativă şi Meserii
2. Deschidere către noi parteneriate

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gini | 31.07.2008 22:53 | 2281 vizualizări

7 comentarii

Tineri brasoveni in Olanda

Integrarea tinerilor pe piata europeana a muncii

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gini | 24.04.2007 19:03 | 763 vizualizări

Lăsați un comentariu

Repere ale integrarii europene

Proiecte europene de mobilitati elevi derulate de Grup Scolar Industrial Constructii Montaj Brasov

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gini | 28.03.2005 14:36 | 1248 vizualizări

Lăsați un comentariu

Proiecte europene derulate in cadrul Programului Leonardo da Vinci/Exercitiul 2002

Grup Scolar Industrial Constructii Montaj Brasov a derulat in calitate de promotor/partener trei proiecte europene pentru elevii de la specializarile: aritectura, arte ambientale si design,...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: gini | 24.05.2004 17:54 | 3240 vizualizări

1 comentariu

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN