Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Proiect national: APA CEA DE TOATE ZILELE

La 22 martie, omenirea se întoarce cu gândul la elementul vital al Terei: APA. Cu toate ca suprafaţa planetei noastre este acoperită în proporţie de 75% de acest lichid indispensabil vietii,...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: pedros | 16.12.2008 23:01 | 3132 vizualizări

9 comentarii

doc 98KB

PROIECT NATIONAL: PEDAGOGIA MISCARII: KIN-BALL, un sport nou

Corpul nostru are nevoie de mişcare ; este făcut pentru aşa ceva. Daca nu ne miscam destul, putem dezvolta diverse maladii. Iata de ce am luat hotararea sa lansam in scoala romaneasca noul...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: pedros | 13.09.2008 21:23 | 1204 vizualizări

Lăsați un comentariu

doc 101KB

SIMPOZION ASFRAN - STUDIUL LIMBILOR MODERNE IN EUROPA CELOR 27: MIZA SI PERSPECTIVE.

Profesorul de limbi moderne este persoana care isi consacra o parte din viata formarii si educarii tinerilor in spiritul deschiderii catre lume, al respectului si tolerantei, al valorilor morale...

Interes general | Toate disciplinele | Ştiri

Propus de: pedros | 14.03.2008 02:06 | 1803 vizualizări

9 comentarii

doc 97KB

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

57 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN