Articolele Cancelariei Naţionale
La Olimpiada Nationala de Matematica „Rezolvitorii 2.0” premiati si de ViitoriOlimpici.ro
La finala Olimpiadei Nationale de Matematica (editia 63), care a avut loc in perioada 3-6 aprilie, la Constanta pentru clasele VII - XII si la Bistrita pentru clasele V-VI, echipa ViitoriOlimpici.ro a fost prezenta si a oferit premii speciale celor mai buni elevi, pentru rezultatele foarte bune obtinute atat la ONM cat si in cadrul concursului „Gazeta Matematica si ViitoriOlimpici.ro”. Pentru prima oara, au fost premiati si profesorii care au pregatit elevii premianti. Premiantii, elevi si profesori, au primit cate un laptop si o editie electronica a Gazetei Matematice. Gestul echipei ViitoriOlimpici.ro este un semn al continuarii traditiei „rezolvitorilor de probleme de matematica" si in lumea dominata de internet si calculatoare.
Finlanda - fără teme pentru acasă şi probe de evaluare
Pasi Sahlberg, un educator şi autor finlandez, a avut o întrebare simplă pentru elevii de liceu în ani terminali cărora le vorbea într-o dimineaţă, săptămâna trecută, în Manhattan: "care dintre voi vrea să devină profesor?"
Dintr-o clasă de 15, două mâini s-au ridicat - una uşor ezitantă.
"În ţara mea, ar ridica mâna 25% dintre elevi", a zis dr. Sahlberg. "Şi", a adăugat, ridicând cu entuziasm mâna în aer, "ar fi mai degrabă aşa."
Abordarea însuşirii citit-scrisului din perspectivă modernă - alternativa „2 PAŞI”
Învăţătorul care a condus paşii mai multor generaţii de elevi, credem că e de acord cu următoarea afirmaţie: la intrarea în clasa I, nivelul cognitiv al şcolarului de azi este diferit de cel al şcolarului de acum 20 de ani. Majoritatea copiilor de acum, la intrarea în şcoală, cunosc literele de tipar parţial sau integral, mai ales majusculele, dovedesc abilităţi de comunicare şi manifestă o mare dorinţă de a vorbi, iar unii ştiu să citească / să scrie cu majuscule de tipar.
Cum folosim teatrul si filmele în predarea limbii engleze
Cred cu tărie că un profesor de limba engleză poate folosi instrumente noi şi interesante pentru a face procesul de predare a unei limbi străine mai atrăgător şi mai eficient. Folosirea teatrului şi a filmele în orele de limba engleza poate fi un instrument care sporeşte motivaţia elevilor, dă profesorului şansa de a căpăta o mai profunda cunoaştere a secretelor predării, de a descoperi noi modalităţi de a pătrunde în mintea elevilor, de a redescoperi plăcerea jocului ca şi metodă de învăţare si dezvoltare a caracterului uman.
Comentarii (0)
Nu există niciun comentariu
Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.