Şcoala cu
bune practici

62 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Curtea Școlii AltFel - Cum să transformăm un spațiu gol într-un loc de comunitate și educație -

Proiectul realizat reprezintă un exemplu de bună practică, care ajută la schimbarea imaginii școlii, ca aceasta să fie un loc plăcut elevilor și cadrealor didactice. Prezintă o rezolvare creativă,...

Învăţământ gimnazial | Toate disciplinele

Propus de: gal-ianko | 23.08.2024 12:37 | 52 vizualizări

0 comentarii


docx 1MB

„Învățăm prin joc. Joaca este începutul cunoașterii”

Acest proiect oferă exemple de bune practici în ceea ce privește crearea jocurilor de societate, care au un efect profund pozitiv asupra stării noastre de bine, a relațiilor sociale, a sănătății...

Învăţământ gimnazial | Limbi materne

Propus de: gal-ianko | 21.06.2023 15:42 | 220 vizualizări

0 comentarii


În cultură nimic nu trebuie pierdut, totul trebuie transmis și reînnoit

Prezentul proiect a fost derulat timp de 6 săptămâni, activități care au avut un caracter interdisciplinar, oferind cele mai eficiente și oportune modalități de valorificare a tradițiilor și...

Învăţământ gimnazial | Limbi materne

Propus de: gal-ianko | 31.08.2022 21:41 | 506 vizualizări

0 comentarii


jpg 251KB

Azi: 15 evenimente

«AUGUST 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

54 voturi | 2 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN