Tratarea diferențiată a elevilor la orele de limba și literatura română în ciclul gimnazial
În cadrul orelor de limba și literatura română tratarea diferențiată a elevilor este o condiție esențială a reușitei acestora și a eliminării eșecului școlar.
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: ioneliaenache | 29.07.2016 15:37 | 2342 vizualizări
Rolul metodelor activ-participative în predarea noțiunilor de limbă
Utilizarea metodelor activ-participative în predarea elementelor de construcție a comunicării permite elevului să fie coparticipant la propria formare.
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: ioneliaenache | 28.07.2016 07:01 | 2421 vizualizări
Tratarea diferențiată a elevilor la orele de limba și literatura română în ciclul gimnazial
În cadrul orelor de limba și literatura română tratarea diferențiată a elevilor este o condiție esențială a reușitei acestora și a eliminării eșecului școlar.
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: ioneliaenache | 29.07.2016 15:48 | 627 vizualizări
ABORDĂRI METODICE NOI ÎN PREDAREA GRAMATICII ÎN GIMNAZIU
Gramatica este privită cu reticență de elevi..
Devenind subiect al propriei deveniri, elevul este mai conștient de
necesitatea învățării unor concepte, ceea ce conduce la
însușirea logică,...
Învăţământ gimnazial | Limba şi literatura română
Propus de: ioneliaenache | 23.09.2015 07:48 | 5480 vizualizări
Pagina 1 din 1