Şcoala cu
bune practici

77 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări
Cum public un articol?

Revista electronică Didactic.ro, ISSN 1844-4679 August 2010

Articolele Cancelariei Naţionale

Copiii cu probleme familiale - o prioritate în activitatea educatoarei, Prof. Lucaciu Gabriela - Grădiniţa nr. 28, Sibiu

Trăim într-o lume în care valorile materiale capătă o importanţă prea mare în raport cu partea spirituală a existenţei noastre. Pe altarul unei bunăstări efemere,  jertfim idealurile familiei, uităm să dăm frâu liber sentimentelor şi, în cel mai rău caz, considerăm că singura noastră datorie de părinte este să asigurăm un trai cât mai îmbelşugat copiilor noştri.

Cum stimulăm apetitul copilului pentru lectură? Prof. Dumitrescu Iliana, Şc. cu cls. I-VIII nr. 310, Bucureşti

Cartea este un ospăţ al gândurilor la care oricine este poftit. Este o comoară în care unii îşi adună cele mai frumoase gânduri, pentru ca alţii să le poată folosi. Cum stimulăm apetitul copilului pentru lectură?

Valorificarea inteligenţelor multiple în predarea noţiunilor de geografie, Înv. Horeangă Otilia - Şc. cu cls. I - VIII Nr. 4 Neptun, Mangalia

Ca suport şi motivare pentru tema aleasă, aş dori să argumentez în continuare din punct de vedere ştiinţific ce înseamnă instruirea diferenţiată pentru fiecare tip de inteligenţă în parte.

Scoala + comunitate = dezvoltare; Prof. Didina Ţigănuş – Director, Şc. cu cls. I-VIII Chiscani, jud. Brăila

Din experienţa anilor petrecuţi la catedră, dar şi ca director de unitate şcolară doresc să împărtăşesc o parte din posibilităţile noastre de a atrage fonduri nerambursabile către şcoală. 1. contribuţii ale beneficiarilor educaţiei; 2. accesarea, scrierea şi câştigarea de proiecte de granturi; 3. atragerea celor 2%, anual, din impozitul pe venit; 4. solicitare faţă în faţă cu persoane fizice; 5. solicitări publice etc.

Comentarii (5)

0 0

11.08.2010 16:59 doroti

Și eu cred că lectura stă la baza formării omului. Nu sunt de accord cu încurajările pe care ar trebui să le aducem copiiilor atunci când citesc. Lectura trebie să se desfășoare în carul mental consimțt de copil și nu indus de noi. Adică mai întâi ar trebui să observăm bine copilul și apoi să-l încurajâm să citească ascultând muzică sau desenând. Am o întrebare: Cum poți citi dacă desenezi? Consider că abilitățile de a fi un bun cititor se dezvoltă altfel, adică prin metode clare, enunțate de cercetători în domeniu. ( de exemplu se poate începe prin dezvolatrea auzului fonematic ).

0 0

22.08.2010 23:51 nagyirina_1st

foarte util
felicitări şi succes în noul an şcolar

0 0

12.10.2010 20:16 azarmaneche

cine va citi aceste prostii va deveni foarte prost

0 0

12.10.2010 20:16 azarmaneche

cine va citi aceste prostii va deveni foarte prost

0 0

12.10.2010 20:17 azarmaneche

gjgtfyftyftyftfdtfcgyudgfywergurehfewhfo/ihgkdhhfd

Autentificaţi-vă pe site pentru a putea publica un comentariu.

Azi: 11 evenimente

«DECEMBRIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Toate evenimentele

Sondajul zilei

Sunteți un profesor care învață tot timpul? Alegeți un răspuns și comentați

52 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: emil Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN