Şcoala cu
bune practici

55 şcoli
Şcoli înscrise Înscrieţi o şcoală Precizări

Rolul matematicii în dezvoltarea gândirii elevilor din ciclul gimnazial

Raţionamentul matematic şi gândirea riguros ştiinţifică creează elevului posibilitatea de înţelegere a celorlalte discipline cât şi de pătrundere a problemelor vietii de zi cu zi.

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 19.08.2017 21:28 | 6620 vizualizări

0 comentarii


Utilizarea dispozitivelor mobile digitale în orele de matematică

Printre motivele utilizării dispozitivelor mobile în ore se numără: larga răspândire a acestora în rândul elevilor, dar si dezvoltarea foarte mare a aplicațiilor educaționale, pe tablete sau...

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 19.08.2017 21:41 | 1422 vizualizări

0 comentarii


Utilizarea competenţelor digitale pentru formarea de competenţe matematice

Competențele sunt interpretate ca ”rezultate ale învățării”
(intrări), prin opoziție cu obiectivele educaționale (ieșiri).

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 31.07.2017 11:52 | 2408 vizualizări

0 comentarii


METODA INDUCTIEI MATEMATICE APLICATA IN PROBLEME DE DEMONSTRAT, prof. Beer Maria, Scoala Gimnaziala "Mihai Eminescu", Craiova

La baza rationamentului inductiei matematice sta axioma a cincea a sirului natural al numerelor, care constituie si rationamentul acestei metode.

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 27.06.2017 11:35 | 588 vizualizări

0 comentarii


Studiu privind rezolvarea de probleme utilizand jocul didactic Prof. Beer Maria Adriana, Scoala Gimnaziala „Mihai Eminescu” Craiova

Daca îmbin problematizarea cu jocul didactic in cadrul unor proiecte la orele de matematica, rezultatele se imbunatatesc simţitor. Astfel toţi elevii participa activ la ora, iar noţiunile invatate...

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 19.06.2017 14:32 | 663 vizualizări

0 comentarii


Studiu privind rezolvarea de probleme prin alegerea metodei adecvate de rezolvare

Cu cat elevul rezolva mai multe probleme de rationament, cu atat experienta lui devine mai bogata, gandirea matematica- logica devine din ce in ce mai clara, fiindca geometria, seamana cu logica...

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 01.06.2017 13:23 | 838 vizualizări

0 comentarii


Teorema lui Ceva, metoda eleganta de demonstrare a concurentei liniilor importante in triunghi

Teorema lui Ceva, liniile importante in triunghi sunt cateva teoreme ce concluzionează proprietăţi de concurenţă in ipoteze foarte generale.

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 19.05.2017 13:01 | 11503 vizualizări

0 comentarii


Studiude caz privind rezolvarea problemelor de coliniaritate si concurenta prin formularea de întrebări ajutătoare Prof. Beer Maria Adriana, Scoala Gimnaziala „Mihai Eminescu” Craiova

Problemele de coliniaritate si de concurenta fac parte din grupul problemelor „dificile” atât la clasa cat si la concursurile si olimpiadele şcolare. Folosind insa întrebări ajutătoare la...

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 09.05.2017 07:37 | 868 vizualizări

0 comentarii


Calculul matematic si eficientizarea consumului de apă

În contextul în care trãim, orice mijloc de constientizare asupra protejarii mediului este importantã si beneficã pentru elevi. Formularea de probleme aplicative poate fi folositã ca mediu...

Învăţământ gimnazial | Matematica

Propus de: beer_anda | 12.04.2017 12:32 | 3402 vizualizări

0 comentarii


Azi: 17 evenimente

«IULIE 2024»
LuMaMiJoViSaDu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Toate evenimentele

Fotografia zilei


Lucrarile copiilor

Propus de: SperantaNeda

Sondajul zilei

Să avem o evaluare care sa testeze competențele elevilor la fiecare final de an. Astfel vom vedea în ce stadiu se află generația , cum putem sa îmbunatățim sistemul de educație şi profesorii care nu-şi fac treaba şi încă folosesc metode şi o gândire învechită să nu mai poată profesa. În plus , feedback-ul eleviilor sa fie luat în serios , pentru că nu e ok în 2024 doar elevul sa poată fi sacționat ,iar profesorul nu , ba chiar să abuzeze de putere.

10 voturi | 0 comentarii Vedeţi rezultatele
Propus de: bobarucristiana2010 Propuneţi un sondaj

Nou pe didactic.ro

Publicați în REVISTA CU ISSN