Dramatizarea, metodă interactivă în dezvoltarea copiilor cu C.E.S.
Dramatizarea la vârsta preşcolară urmăreşte dezvoltarea capacităţii de exprimare orală şi de receptare a mesajului,, exprimarea clară, corectă, expresivă, precum şi dezvoltarea capacităţii de...
Învăţământ preşcolar | Învăţământ special
Propus de: olteanutomaelenaclaudia | 06.06.2023 10:05 | 781 vizualizări
De la “alfabetizarea” muzicală la redarea unui cântec
Educaţia muzicală presupune îmbogăţirea impresiilor muzicale, dezvoltarea vocii, a ambitusului vocal, a auzului muzical şi a simţului ritmic, formarea unor priceperi şi deprinderilor muzicale.
Învăţământ preşcolar | Învăţământ special
Propus de: olteanutomaelenaclaudia | 20.04.2023 18:35 | 512 vizualizări
STRATEGII EDUCATIVE ADECVATE PREȘCOLARILOR CU SINDROM DOWN
Participarea la programe de intervenție precoce îi dă copilului cu simdrom DOWN posibilitatea de a avea un start bun.
Învăţământ preşcolar | Învăţământ special
Propus de: olteanutomaelenaclaudia | 30.03.2023 00:14 | 403 vizualizări
Forme de organizare a activităţilor de expresie corporală în grădiniţă
Expresia corporală este foarte importantă pentru recuperarea copiilor cu C.E.S. De cele mai multe ori ea se desfășoară sub forma unor jocuri.
Învăţământ preşcolar | Învăţământ special
Propus de: olteanutomaelenaclaudia | 15.03.2023 23:13 | 1160 vizualizări
CARACTERISTICILE ACTIVITĂȚILOR ARTISTICO-PLASTICE LA COPIII CU C.E.S.
Terapia prin artă, una din terapiile deosebit de eficiente la
copilul cu C.E.S. utilizează mijloacele artistice ca tehnici
psihoterapeutice nonverbale.
Învăţământ preşcolar | Învăţământ special
Propus de: olteanutomaelenaclaudia | 15.03.2023 23:14 | 567 vizualizări
Pagina 1 din 1